Sarah's Life
Teka -teki giler.. :))
Wednesday, 30 November 2011 | 08:00 | 0 comments
Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. HA.. Ape2?? 
Jawapan: semut hitam tengah berjogging.. huhuhu 

Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung? 
Jawapan: Seluar dalam ler.. haha 

Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi? 
Jawapan: Kuih lepat liat la sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit! 

Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat? 
Jawapan: Kotak penalti lah.. wawawa! 

Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar??? 
Teka.. teka.. kalo terer! 
Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar hue hue hue!! 

Teka-teki: Bulu bertemu bulu kulit bertemu kulit makin tambah rapat makin nikmat rasanyer! 
Jawablah kalau bijak sangat! 
Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..! 

Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu? 
Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam. 

Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan. 
Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY 

Teka-teki: Scorpion kaler apa? 
Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab! 

Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip??? 
Jawapan: Kerani 

Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG IMAM TU??? 
Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri! 

Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung?? 
Jawapan: Sebab tak hujan aduhai! Dahlah malaslah nak tanya lagi soalan bebudak pun takleh nak jawab!!

Baca selanjutnya: KahKahKah - Cerita Lawak - Teka-Teki Giler 

Older Post | Newer Post


greyson chance..


Meet The Boss
Name : siti sarah bte sukri

Birthday:7 may 2001

study at:taman seri kota

love to:eat,blogging,reading,singing,greyson chance (?)

dream:5A UPSR next year


Cute followers


Say Your Word


Blog's Editor
All Made By : Daya The Sixth !